H&M o mode

Vill rikta blickarna på H&M lite. Har hittat några riktiga pärlor där. Dessutom har de en Marimekko kollektion pågående tyvärr är det mesta slutsålt just nu, vet inte riktigt hur det är ute i affärerna men online var det knapert.


image103

Den här klänningen har jag köpt, den blir perfekt för Grekland. Och jag är så kär i mönstret så sött blommönster, har dille på blomstermönster just nu.


image104

Linnet är skitfint, tänkte skaffa mig ett grått sådant så figurnära och användbart :)

image105image107

Osså Marimekko och hennes underbara mönster!

Kommentarer
Postat av: DIn Jennööö

Anna! Varför H&M?! Varför? Då kan du lika gärna göra reklam för KappAhl ;) hahaha ;) De äger, fråga malin ! hon har sett min garderob o underkläder (!) KappAhl ska det va!

2008-05-30 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback