mer london

Kan inte låta bli att skriva mer om modeveckan i london. Sitter och kollar och vill ju inte hamna efter i tiden så ska skriva om det jag sett från gårdagen :)

Min favorit från igår var PPQ. Vilket jag tydligen inte var ensam om. Lilly Allen och Sophie Ellis Baxtor ska vara intresserade av PPQ och satt på förstaraden under visningen. Det önskar jag såklart att jag med gjorde. :D

image50
Ja den här klänningen had jag själv gärna haft. Lite över min budget bara, haha.

image51
Gärna denna med :D

image52
Lägg märke till den underbara kronan



Ett annan populär visning var Emma Cooks visning. då hon inte varit med på 2 år. Kankse inte en personlig favorit
men fann lite jag gillade där med :)

image53

Emma Cook

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vet du vart ordet "fika" ursprungligen kommer ifrån? gissa i min blogg! :)

Postat av: Tony

Hjälp vad rosa här inne var!

Jag visste inte att du var så intresserad av mode, ganska fascinerande faktiskt. Jag är själv lite intresserad faktisk, fast mest i rita-referens-syfte.
Dock kan jag inte hålla min koncentration i styr och börjar fundera på om flickan bifogas vid köp av plagg...

2008-02-12 @ 22:32:10
URL: http://manifested.ath.cx
Postat av: Effeeei

Hmm där ser man, modevecka minsann.. o.O
Anna har minsann blivit en blog-frog =D

2008-02-13 @ 03:19:22
URL: http://myspace.com/efraim88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback