1408

image88

Såg 1408 med emil, härromdan. Läskig! vi böjade se på kvällen men fick se klart på dagen, jag är så klen när det gäller skräckisar. Men den här var bra och välgjord! Så jag är glad att jag blev övertalad o se den. Filmen har en svensk regissör,Mikael Håfström, vilket är roligt, inte ofta man får se riktiga hollywood filmer med svensk regissör.
John Cusack va jättebra som huvudrollen Mike Enslin. O samuel L jackson var också med för ovanlighetens skull, undra hur många filmer den männsikan gjort!? filmen var bra hursomhelst, o läskig!

the room is motherfucking evil...

Kommentarer
Postat av: S

Å så du rekomenderar den? Va bra jag hade nämligen tänkt se den men var osäker på om den verkligen var så bra som jag trott. Ska nog ge den en chans iaf :)

Postat av: Jen

Jag och Micke såg den igår.. :P
den var riktigt riktigt läskig, och väldigt annorlunda! Fast tyckte det var helt onödigt och ha med Samuel.. o måste killen säga "fucking" hela tiden? i vaaaarje film. Jag vet att det är hans "grej" men kan han inte komma på något annat? :P Pusss annsih

2008-03-08 @ 18:04:25
Postat av: Sanna

Jag har sett den med men jag såg Directer's cut så slutet var lite förvirrande :P Puss!

2008-03-09 @ 15:13:10
Postat av: Momo

Kyaaa! Ja, jag såg den med Tomas och hans familj! Damn, den var scary.. Men cool :)

2008-03-09 @ 20:59:07
Postat av: Ronja Lehrberg

Jag tycker den suger. Suger, suger, suger.
Jag suckade mig igenom hela filmen och var totalt missnöjd!
0/5.

2008-03-17 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback