Bokrea!

Var på bokrean en sväng idag, gjorde några fina fynd.

image83
Monet - näckrosor av: Charles F. Stuckey
En otroligt vacker claude monet bok. Jag som älskar monet, har alltid gjort. Det är ett sånt lugn i hans målningar, de är så vackra.


image84
Blow up. av: Helene schmitz och Jessica clayton
En jättefin bok med Helene schmitz blow up fotografier av blommor, den rekomenderar jag värkligen, en jättefin bok. här är hennes hemsida  
http://www.heleneschmitz.se/

Och två kokböcker hittade jag med, en med nyttig mat och en med Indisk mat, jummie :)

Kommentarer
Postat av: nelson

Hmm.... kokböcker? Jag måste verkligen lära mig att laga mat... jag är så trött på pasta och köttfärs!!! Indisk mat är nog en favorit!!! =)

2008-03-02 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback