Christian lacroix

Bara för det så fick jag insperation. En av mina favoritdesigners finns på laredoute, så det är allti kul o gå in o kolla på Christian lacroix grejer där, om man ändå vore rik kunde man handla lite, men men så rik är jag inte. Men i framtiden kankse ;)

image91
Den här kappan tillexempel, en av världens snyggaste kappor. Ge mig 2500 så kan jag köpa den ;)

image92

Precis en sån stor o fin väska jag skulle behöva!

image93

så söta


image94


Och avsluta vill jag göra med detta underbart galna lilla djur. Passar bra som inspiration till mitt 3dim egetarbete där jag skall göra nåra mjukfigurer. Helt underbart. Christian Lacriox = fantastisk designer

Kommentarer
Postat av: Malin

kostade kappan bara 2500? vad är de för märke?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback