Den kommande veckan.

Det händer mycket skoj den närmsta veckan.

  • Imorn på dagen får vi äntligen våra colic royale böcker där vi har våra serier med.
  • Imorn kväll ska vi åka och hämta den nya katten, ska blir så härligt med en liten tuss till här hemma. Så kan dom underhålla varandra med när man själv är trött.
  • På torsdag kommer pappa hit, då får han se Gävle. På kvällen följer jag och emil med till Farmor där vi ska stanna tills på lördag.
  • På lördag följer vi med mamma och pappa till stockholm, där ska emil och jag sova hos mina kusiner. Det är spx mässa där comic royale ska vara med.
  • På kvällen är det stor spx fest på kulturhusets tak på sergelstorg. Stort och coolt, med sådant. Det blir party för hela slanten!
  • Sen blir det även lite shopping i stockholm.
  • Jag skall jobba med strippar under veckan, vilket känns skoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback