En hyllning

Här är en hyllning till folk jag tycker om :) I bokstavsordning

Catta: Så söt och rar. Du är rolig, och man blir alltid glad av att få träffa dig. Du kan alltid toka till det när vi ses, det blir alltid roligt då. Jag tror dessutom att du kommer bli en jättebra lärare.

Efraim: Min bästa killkompis och lite som ett syskon. Vi kan bråka och tjaffsa men vi är alltid vänner. Du bryr dig och peppar den som är nere.  Du är kul och har alltid knasiga skämt på g.

Emelie: Vi har inte kännt varandra sålänge ännu, men du är så söt och snäll. Du är en av de påhittigaste personer jag träffat.

Emil: Min älskling som är bäst i världen! Jag älskar dig mest och du är inte bara min pojkvän, du är min bästa vän också. Du är så omtänksam och gör varje dag rolig. Jag trivs så bra att bo med dig. Du är så duktig och ingen gör bättre skräckbilder än dig!

Frida: Min älskade syster. Snäll och rar. Du bryr dig extremt mycket om alla, du har ett stort hjärta. Du sjunger helt fantastikt, jag är stolt över dig.

Hanna: Min älskade lilla kusin. Du står mig och frida mycket nära, du och Joakim kommer alltid att vara som syskon för oss. Jag minns dig sen du var bebis och är glad för det. 

Ida: Vi har kännt varandra länge nu. Vi har alltid mysigt när vi ses och jag vet att jag alltid har dig. Hur lite vi än ses så kan man ändå lita på dig. Tiden går och så får man ett telefonsamtal och vi pratar som om vi sågs igår.

Jenny: Dig kan man alltid prata med och du säger alltid så bra saker. Du är otrologt söt och jag litar fullstäändigt på dig. Du är en varm och vänlig person, och man kan alltid ha roligt med dig. 

Joakim: Min underbara kusin. Du är alltid som en bror för mig och Frida. Det är alltid så kul att få träffa er, du är rolig och har alltid nått kul att säga.

Linnea: Min äldsta vän. Kännt dig sen du var 4 år och jag 5. Jag vet att vi alltid kommer vara vänner. Du är extremt härligt orginell och pratglad, du har en underbar stil och jag älskar dig föralltid.

Malin: En av de absolut roligaste personer jag känner. Vi är så nära vänner och du kan alltid få mig att skratta. Ingen har humor som du. Dom obegripligaste och roligaste skämten föds när vi träffas. Jag kan alltid lita på dig, du är alltid ärlig. 

Mamma: Min mamma är världens bästa. Så omtänksam och finns alltid där, jag tycker ni har uppfostrat mig bra så att jag kan klara mig ordentligt. Man är aldrig rädd för att be om hjälp när man behöver.

Mirelle: Har inte kännt dig sålänge ännu, men vill lära känna dig mer. Vårt lilla gäng har alltid kul i skolan, på fest på filmkväll.

Niccolina: Det är alltid så kul när du är med. Du är en så extremt glad pesron och det glada smittar alltid.

Olov: Samma sak med dig som med Mirre. Du är jättesnäll och vårt gäng har alltid kul. Det är kul med nya vänner här i Gävle.

Pappa: Världens bästa pappa. Trygg och duktig. Precis som med mamma vet man att man alltid får den hjälp man behöver. Du är extremt duktig och har alltid lagat ens cykel snickrat med ens rum och sett till att allt fungerar.

Sanna: Söta sanna. Vi har kännt varandra länge. Så snäll och omtänksam, och är alltid i farten. Vi behöver inte ses ofta för att veta vart vi har varandra och att vi kan lita på varandra. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt du är min vän !

2009-04-02 @ 20:24:57
Postat av: Jenny

Det värmde !

Kul o få feedback ;D haha !

Puss Puss!!

Postat av: Malin

Hihi så söt du är. Världens bästa kompis är du!:)

2009-04-02 @ 23:02:15
Postat av: Malin

Här är jag:D

2009-04-03 @ 01:10:30
URL: http://cindysparklehorn.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha.. här är jag?

2009-04-03 @ 10:29:37
URL: http://annwer.blogg.se/
Postat av: ida

det är va söt du är min vän va jag som skrev . hihi, puss ida

2009-04-05 @ 17:06:19
Postat av: cat

aaw sweet, tack :D Härligt å ha en så underbar vän som dig annish!

2009-04-08 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback