Födelsedag gånger två



Idag har jag firat 21årsdagen med familjen. Har även vart och fikat med jenny på stan, mycket mysigt. God bakpotatis med! Jag fick som sagt dior parfym och kamikazekaniner igår. Idag fick jag lite småplock såsom hårband och en fina spetstights o lite engar från släkten.

Med familjen så har vi vart och handlat lite godsaker, bland annat påskmat. Sen så åkte vi hem och fikade, mumsigt med blåbärspaj! På kvällen så blev det thaimat, alltså en onyttig dag! Till sist såg vi Caspian prins av narnia vilket var mysigt det med.

Imorgon ska jag leka med syster och Linnea på dagen. Vi ska förhoppningsvis ta en sväng på stan. På kvällen blir det bowling och drinkar med Jenny, Catta, Micke och en kompis till honom. Ska bli kul, längesen man bowlade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback