Min dag



Så fyllde man 21 igår! Det blev en riktigt lyckad dag!

Dagen började med frukost på sängen och fina presenter från Emil. Sen gjorde jag mig iordning och gick över till loppisen på andra sidan gatan, jag hittade en jättefin retro vas. Tyckte jag behövde ett par vaser, har bara en smal. Vädret var strålande och man behövde inte ens jacka utomhus, idag är det grått och mulet.

Sen cyklade jag och Emil iväg till stan för att käka ute, emil bjöd som ännu en  present. Vi åt indiskt, fruktansvärt gott var det, jummie! Är glad att vi valde ett lite finare ställe att käka på! Sen åkte vi in till centrum igen, kikade lite på h&m, jag tror att jag har hittat min vårjacka :) la undan en iaf.

Sen köpte vi fika och stack hem och slappade lite,  jag gick  ut med Ceasar i det fina vädret. Det gick förvånansvärt bra, han var inte så rädd denna gången. 

Sen fikade vi och slutligen städade vi för att förbereda inför kvällens fest. 
Det kom ett gäng vid 8 och de hade söta presenter till mig. Linton och hans tjejkompis hade skrivit en sång till mig och spelat in på skiva! jättefint! Effe hade köpt lite manga han trodde jag skulle gilla, av Emelie fick jag presentkort på indiska och en bot, av mirre fick jag en påskbadbomb som luktar honung, av olov fick jag en film han trodde jag skulle gilla och av Jenny fick jag en söt sjal. Så det var nice och alla var väldigt snälla.

Vi körde finklätt hos oss och alla var jättefina :) sen drog vi vidare till 2ornas fest i andersberg. De hade fultema, så det krockade lite haha. Men det var kul där, vi dansade hoppade runt, och efraim tog på sig halternecklinne och hårband!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback