Nu är jag i Halmstad!

Skall vara här en hel vecka faktiskt, ska bli härligt och träffa alla söata vänner här! Har åkt tåg  ca 7h idag, men resan giock faktiskt som smort denna gången, och jag sov nästan hela vägen!? Måste vara åksjuketabletterna som gjorde mig så trött. Nu sitter jag här och skriver på min gamla sega dator som jag tänkte jag skulle försöka göra min grafiska pofil på nu i veckan.

Jag fick 2 av mina presenter idag, Dior hypnotic poison! och kabenekazekaniner (bok/serie) av mamma och pappa och frida, de är snälla de. Parfum kan man inte få förmycket av så ni vet! Det finns en doft för alla tillfällen säger jag som är en doftjunkie!

Bilden är från las palmas, tycker det ser ut lite som ett spel/actionfilm. Jag ser lite arg ut och tänk er att jag har en pistol i nävarna! De ni!

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha du ser ju jätte arg ut^^

Menar du kamikaze kaniner? ;)

Postat av: Anna

Haha.. okej jag ser jättearg ut XD jaa jag menade det :( glömmer alltid exakt hur det uttalas och stavas, snyft

2009-04-08 @ 19:53:30
Postat av: Tony

Va är du i halmstad?! Ballt! Och grattis i efterskott lilla anna! Fick du med dig e-milet oxo eller stannade han I gävle?

2009-04-09 @ 02:14:53
URL: http://www.tonyivanov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback