In h-town



Nu är jag i halmstad och snart är det jul! Till och med här är det snö och kallt så jag håller alla tummar och frusna tår att snön får stanna. Tror bannemej inte det har varit en vit jul här sen jag var liten, alltså säkert 10 år sen (gammal man är nu, hehe). Resan med katterna gick som smort, de verkade trivas med att åka tåg, bara ceasar som var lite rastlös och ville ut o gå (i koppel) då och då.

Idag har jag handlat julklappar med syster min, dock har jag haft en otursdag då låset på vår dörr krånglade samtidigt som jag hade glömt mobilen inne, men jag flydde hem till Emil en stund. Imorgon skall jag träffa Ida på dagen och Malin och Cat på kvällen. Ska bli trevligt.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh glee is lovely .snart ses vi :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback