Så här är det



 Mina första två dagar i Halmstad har vart trevliga och fullt upp. Spenderade första dagen med min kära syster och vi handlade klappar. Igår var jag först på stan med ida och hade det supertrevligt, fikade och kikade runt. PÅ kvällen träffade jag Malin och Cat och vi hade en superskoj kväll då vi "kollade" på holiday.

Idag har dock inte alls varit nån trevlig dag då jag har så ont i halsen så det känns som om nån eldar därinne, jag har haft feber och mått allmänt dåligt. Därmed har hela dagen spenderats i soffan, tråkigt!


Kommentarer
Postat av: ida

ja super mysigt va den, måste göras om så fort du är frisk !!! hur mår du idag ? fy halsfluss är ta mig fan bland de värsta man kan ha, plågsamt till tusen är det iallafall

Postat av: ida

super mysigt var det * menar jag förstås , ;)

2009-12-20 @ 11:28:13
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback