äntligen en krogrunda.




Så blev det äntligen en krogrunda igår!

Hade nästan börjat känna mig gammal och mossig. Först va vi här en stund o förberedde oss, sen när vi gick ut så fick vi leta lite efter ett bra ställe.

Tillslut hittade vi en mysig pub, lite över vår åldersgrupp, men det gjorde inget för alla satt mest vid sina bord o snackade, vilket är mysigt tycker jag. Osså fanns det ju guinnes där vilket både Emil, Emelie och Mirre hade bestämt sig för, jag tog en drink som vanligt, tjejig som jag är.

Förstår mig inte riktigt på syällen där man ska sitta ner o ta en öl eller en drink som har jättehög musik, vill man ha de så ska det ju va dans! Efteråt blev det frasses hamburgare, åh va gott det va! Aldrig ätit där förut men de va lika bra som max tycker jag, jättego kycklingburgare med en hel kycklingfilé, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback