Big plans


Ok blev ingen träning idag :( Kännt mig så matt o krasslig. Köpte godis idag med så duktig är jag inte. Men imorn ska det bli andra bullar! Bokade in mig på yogan imorn som lite mjukstart. Ska inte käka godis, eller bara mörk choklad iaf. Sova ordentligt o gå upp i tid. Rätt så stora löften denna vecka, men tror jag kan hålla dem. Träna o va sund helt enkelt, så ska det va, då jobbar man bäst i skolan med o slipper stressa över sisa minuten jobb.

I helgen vill jag ut på krogen, nån som är på ;) va så längesen nu så det e dags att släppa loss lite.. ok det är långt till helgen. Men jag är en planerande kvinna XD vet även att min nyttighet inte går ihop med en krogrunda, men så får det vara, lite kul ska man ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt vacker bild på dig!



You go girl! Bara kämpa på. Jag vet att du kan!

och krya på dig btw.

2009-02-02 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback