En tanke

Är det inte konstigt att de låter vissa b-kändisar bli programmledare? Carolina gynning tillexempel hur kan man låta nån med den rösten få stå o prata i timmar i tv? Vem mår bra av det? Huvudvärk??? (ursäkta om nån gillar henne eller hennes röst) Ett annat exempel är Robinson Emma, så tråkig, så tråkig, Jag vet vi gör henne till programmledare, bara för att ingen ska titta o vi blir tvugna o lägga ner programmet. Eller nu när de ska göra ett program, "den rätte för Rosing", måste säga att jag mår lite illa av ens tanken på det programmet. De försöker antagligen göra en a shot of love whit Tila Tequila" kopia... men... Vi svenskar lyckas aldrig va galna nog för att sånt ens ska bli det minsta underhållande. Och Linda rosing.... ... säger jag bara...
Lär ju finnas bra mycket mer begåvade människor än Dokusåpakändisar med silikonbröst? Va inte så lata "Tv" gör audition så kanske ni kan få bra programledare som inte ger en huvudvärk, bara ett förslag ;)

(Nu låter jag säkert väldigt arg, så arg är jag inte, tittar inte på dessa program, mer än om man e sjuk möjligtvis. Men ibland är det kul att irritera sig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback