Ser fram emot halmstad!

Nu är jag äntligen på benen efter att ha varit sjuk i en vecka, fortfarande förkyld. Men är glad att ha krafterna tillbaka.

Ser fram emot att åka till halmstad om en vecka!  Saknar min underbara familj! speciellt nu när mamma inte kunde komma. Vill även se vårt nyrenoverade kök:) 
Och mina underbara vänner! det är så roligt att leka med dem! haha. Vi har planer vi, underbar för att fira jenny på fredag och badhuset på söndag! De ni! Då får vi leka. Jag ser fram emot detta ska bli jätteskojj, har höga förväntningar som alltid när vi ska hitta på nått. Och jag vet att man inte ska ha det men det brukar bli lyckat ändå, haha. Se bara på nyår! vi planerade månader i förväg och det blev superdunder bra!




Kommentarer
Postat av: Maolin

Hihi så underbart. Vet dock inte om jag kan bada, ifall jag ska tatuera mig ska man inte bada badhus och sånt... :*

Postat av: Anna

Joo va med ^^

du kankse kan tatuera dig efter annars ;)

2009-02-19 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback