tjejkväll

                                          


Så igår fick vi vår efterlängtade tjejkväll! Drinkar, grönsaksdipp, tjejsnack och DANS! Så som det ska vara, och vi har alltid så kul tillsammans! Vi började vid 8 vilket tyvärr kanske var lite sent, men kan ingen tidigare så får det bli som det blir. Vi flamsade och tramsade en massa som vanligt, och jenny hade varit duktig och gjort iordning en massa drinkar. Hon hade även gjort glass av vatten och aple sourz, jummie! Vid 11 tiden stack vi till mårtensson där vi dansade, drack drinkar och tog våra klassiska bilder med toapapper runt huvudet på toaletten. Är glad att vara i halmstad och glad att träffa mina kompisar! :D dom är så underbara!

Tidigaere på fredagen så var jag i stan. Och träffade Emils mamma en stund vilket var trevligt. Vi var hos en hon känner som är klädgrossist som säljer vårkollektionen till vänner o bekanta till inköpspris. Billigt och bra. Käpte kjolen och linnet jag hade på tjejkvällen där.

Resan till halmstad var jobbig, gick på fel tåg i gävle. Var inte så klantigt som det låter det gick 2 tåg till samma ställe samtidigt, ett direkt och ett som tog längre tid. Lyckades gå på det som tog längre tid. Var lite panik till och börja med men de ordnade med biljetterna, och jag fann mig själv till min förvåning väldigt lugn. Jag tänkte, ajja resan tar 2,5h längre.. jag bara sitter här så kommer jag fram. Duktiga mig.

Idag har jag vart och fikat med mamma och pappa, fick mig en semla :D

Kommentarer
Postat av: Effeee

Den övre bilden ser ju ut som nån band-bild :P The Skankoids, nu på turné! ;D

2009-03-03 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback