Världens värsta allahjärtansdag?

Visst är det inte så jätteviktigt men man vill allafall kunna mysa i soffan med sin pojkvän. Min gårdag bestod av att må illa, mer magsjuk än vad jag vart på många, många år. Dessutom är jag hyperförkyld samtidigt. Mådde så jäkla dåligt att vi åkte upp till akuten, där ville de inte ens släppa in mig, ifall det va mgsjuka. "bra vård" 

Hur som helst så vet vi ju inte vad det va magsjuka, matförgifting eller bara min magkatarr som fick fnatt. Jag mår mycket bättre idag o ser fram emot att äta lite youghrt sen. Så det blev inget soffmysande för oss, men vi får ta igen det nån annan dag. Emil va snäll o tog bra hand om mig igår iaf :)
Måste även tala om att jag mår rätt kasst idag, men är ändå jätteglad! Jämfört med igår så mår jag ju toppen!

Kommentarer
Postat av: Olov

Ajj, fan vad tråkigt. Tur att Emil är en perfect gentleman i varje fall. :) Krya på dig och spela lite castlecrashers!

2009-02-15 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback