lite stuff


Copyright by Anna Werle

Det här är min senaste skoluppgift. 3 punkts perspektiv Tema super Mario bros.
Äntligen en uppgift som kändes riktigt kul att göra, det behövde jag. O Jag höll mitt nyårslöfte och började i god tid för stress o sista minuten jobb förstör verkligen.

Jag saknar halmstad, o trots mitt hat till Sj kollar jag på resa dit. I påsk så ska jag dit, kikar även lite på slutet av februari då jenny fyller år, en trevlig utgång vi tjejer kankse?
Förhoppningsvis får jag resecheckar för min misslyckade tågresa o dom kan jag ju använda då.



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha så söt. Älska Super Mario!

Hade varit jätte kul om du kom snart igen :)

Postat av: Frida

Come home to me siss!

2009-01-18 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback