Perfekt myskväll


Har en perfekt myskväll med min  Emil.
Emil, Ceasar, Laxpasta, te, daim och How i met your mother! Kan det bli mysigare. Dock så mår jag inte så bra, feber troligen? Frossa innan o nu hettar det i ansiktet. :(
Blev förfrågad om krogen ikväll o har kännde egentligen för att gå ut, men det får bli nästa helg :) Just nu tyckler jag den här kvällen är perfekt.

Just nu är how i met your mother mitt absoluta favorit tv program, gör mig glad :D men man måste följa den för o förstå hur kul det är. Sen kan man känna igen sig en del. De säger att ett förhållande ska va lätt, även det svåra, om man värkligen älskar nån och det är den rätta. Så är det för mig o Emil, lätt o kul! :D yay! Inte meningen o låta sliskig men, bara så ni vet ;)


Kommentarer
Postat av: Emil

De var mysigt <3

2009-01-31 @ 11:46:45
Postat av: simon

jag visste att ni skulle gilla HIMYM :D

2009-02-14 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback