Those days

Ingen rolig dag idag! Vi skulle redovisa vår hemsida för Bengt vår webdesignslärare, och jag var glad och trodde att det vardet sista vi hade att göra denna terminen. Men nej det var en massa onödiga småsaker som behövde kompletteras, visserligen var det lätt gjort men då får man ändå inte känslan av att man är klar. Sen så är det ju lite problem med csn pga att vi inte var klara med den kursen, och bengt sa att det kan ta tid att få in de fullständiga betygen. Så jag hoppas jag frå bidrag för sommarkurserna i tid!

Sen så gick jag till butiken där jag trodde jag hade chans på jobb. Men nej butiksföreståndaren (som gillade mig) hade fått reda på att hon inte får vara med och bestämma det alls och att han som bestämmer ville ha nån äldre med mer erfarenhet. Fy på sånt! Jag lovade mig själv idag att jag ska läsa en utbildning med prektik efter detta, så att man får den där eftretraktade erfarenheten. Den jag undrar hur man annars ska få? Sen så har jag haft huvudvärk hela eftermiddagen inte heller kul.

Imorgon skall jag iaf till uppsala med emil, emelie, mirre och olov. Det är en födelsedagspresent till emil så vi ska fika, gå på stan, käka och gå på bio sen sover vi över hos olovs föräldrar. Låter som att det blir en skoj dag.

Kommentarer
Postat av: Olov

Trevlans ska det bli! Har försökt boka biobiljetter, men gick icke. Man får tydligen inte klockan 01.30 på morgonen.

2009-06-04 @ 01:37:28
Postat av: Anna

Hahah ajjdå.. så besvärligt :P får vi inga kan vi se kenny strafighter ju!

2009-06-04 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback