Dags att sova..

Nu är det egentligen dags att sova.. men blev inspirerad av mina kära vänner Malin o Jenny att skriva lite om mina tankar för tillfället. De är inte så många för jag är trött. Helst sliten i hela kroppen suttit och ritat i stort sett oavbrutet i flera dagar, tar värkligen på krafterna (för er som inte tror det). Så nu känner jag mig sådär tung i hela kroppen. 

Tyvärr tar det aldrig slut, vi har extremt mycket just nu. Ungefär 1-2 deadlines i veckan, stora uppgifter dessutom. Jag har precis gjort klart en okonventionell serie som jag kommer lägga upp här imorgon. Imorgon ska jag även börja arbeta på 3 skräckbilder med olika utgångsljus. Hoppasa jag klarar stressen nu när vi har så mycket. Har slutat med magkatarrsmedicinen. Vill värkligen va utan den nu, ska göra vad jag kan för att behålla lugnet.

I övrigt känns allt bra nu. Emil är underbar och vännerna med. Saknar dock min älskade vänner och min familj i Halmstad, men jag pratar med dem ofta.  Jag har super härliga klasskompisar här som ljusar upp vardagen. Trött på snön är jag dock, saknar ett mer snöfritt halmstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback