Lite stuff


Japp då var man hemkommen till Gävle. Jag känner alltid en viss vemodighet när man vart iväg på nått kul och kommer hem till vardagen. När man är i halmstad är alla så glada att se en, det finns massor av saker att göra och man är ledig från alla vardagsbekymmer! Mina vänner och min familj är underbara de har sett till att jag haft en fantastisk helg! Fick mycket uppgifter på kort tid nu, så det blir mycket plugg de närmsta veckorna. Någon som har tips på små saker som gör vardagen lite extra kul? Vi har varit duktiga och storhandlat och storstädat idag iaf, det piffar ju till iaf :)

Det trevliga med att komma hem igen är ju att träffa älsklingen och kisarna så klart, vi passar fortfarande skooma. Och det går bra nu, hon och Ceasar verkar till och med ha blivit vänner, det kunde man inte ha trott!
Köpte King of mods hårstylingprodukt på Lush i stockholmstågstationigår (av nån anledning har de inte dem i gävle?) Det luktar jättegott iaf! citronfromage typ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback