Tatuering?

Lutar åt att det kankse inte blir nån resa i sommar, Euron är ju så ovanligt dyr, och kronan så låg :( hade gärna viljat men det är tveksamt om pengarna räcker till. Isåfall får det bli annat skoj istället. Hultsfred kanske? Annars är svensk sommar majsig, kankse får bli London till hösten/sensommaren för de har ju pund XD.

Iaf så tänkte jag tatuera mig, en egen 21årspresent kan man se det som. Ska bli en röd solros på axeln, som symbol för min farfar, han var konstnär och målade mycket solrosor. Världens bästa farafar var han också! Ska bara desiga den med, NÅGON SOM HAR TIPS TILL DESIGNEN? så kan det kanske bli av snart! Ska prata med min lärare som är tatuerare, han är duktig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback