Emils födelsedag



Idag fyllde emil år och det har varit en trevlig dag, tror jag han också tycker. Började dagen med lite frukost på sängen till emil och paketöppning. Sen har jag varit ute och sprungit medens emil spelade lite. Vi cyklade därefter till kosum i regnet vilket inte var så kul, men vi köpte massa gott och hämtade ut ett paket från emils pappa. Väl hemma fikade vi och kollade på Monthe pythons Life of Brian.

Nu på kvällen så kom emils mamma och efraim hit. Vi hämtade lite sushi och det var första gången jag tyckte att det var supergott! Tog bara räkot och avokado denna gång, hihi. Sen åt vi lite tårta och nu ska vi se på nån film. Emil är bäst och jag älskar honom!




Kommentarer
Postat av: ida

Åh , låter som en super mysig dag ni haft på hans dag :)va gav du han ? :)

Postat av: ida

haha nu läste jag inlägget nedanför, va du gav ;)

2009-05-29 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback