Valborg

Igår var det valborg! Det blev en mycket mysig kväll! Vi började med picnic i bolongeskogen ett litet glatt gäng på mig, emil, effe, emelie, linton, burre och elias. Vi käkade kycklingklubbor och potatissallad, emelie hade med sig haolumiost något jag tyckte var riktigt, riktigt gott, så nästa grillning blir det sådan.

Tyvärr var det lite kallt så vi gick över till andra sidan ån där brasan skulle tändas och där mötte Tom, Amanda, Jonathan, Simon, David och daniel upp oss. Brasan var gigantisk! Halmstas pyttebrasa på 2x2 meter är värkligen ett piss i nissan jämfört med denna som var ca 20x8 meter! Det värmde gött!

Effe var glad!

 


Emil, Emelei och Effes näsa?   

 













Wiho!





Här har vi den gigantiska brasan!

Kommentarer
Postat av: Effe

Rätt så awesome valborg var det! Haha du får skicka bilden på mig sen :D

Postat av: MLI

Hahaha! Vilka fina bilder! Å jag ser galnast ut av alla. :P

2009-05-02 @ 01:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback