Vårligheter!


copyright by Anna Werle

Vi är så duktiga och jobbar på så bra nu! Är i skolan nästan hela dagarna och jobbar med seriestripparna, de ska jag publicera här när jag är klar. idag har jag även tagit fotografier på körsbärsblommor, de skall vara till ett bokomslag i Grafisk design. Även till insidan av min systers projectarbete CD. De behöver redigeras lite men den här var fin som den är.

På lördag är det Releasefest för Comic royale på cafe spegeln här i gävle alla som vill komma är välkommna, bara att säga till i förväg.

 Sen är frågan om jag ska läsa Floristik och Faunistik i sommar, jag har ingen extrem nytta av det i framtida jobb, men det verkar skoj och man får vara utomhus. Lite nytta kan jag ju ha eftersom jag gillar att rita djur och växter, den serien jag är mest nöjd med är ju ökenelefanterna, en faktaserie om djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback