En kväll hos Hönan



Var hos min höna under kvällen. Vi såg på fotbollsgalan, jag är inte intresserad av fotboll men Malin och Alex är. Det var hursomhelst mycket mysigt. Det är kul att bara ses ibland, utan att ha planerat in något särskillt. Jag älskar mina underbara vänner! Det är så kul att komma hit och hälsa på dem, för jag saknar dem så mycket när jag är i Gävle. Det är sista dagen här imorgon då ska jag träffa Ida, Jenny och kanske Sanna för en fika, det ser jag fram emot. På onsdag går tåget 05:20 igen (hu!) men då är jag hemma redan vid 12 och får träffa min älskade Emil igen, för just nu så saknar jag honom.


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt! (:

Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-11-12 @ 12:15:15
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback