Dagens 14/2 (allahjärtansdag special)

Idag fotograferade jag en klänning med Allahjärtansdagtema. Jag tog min knalligaste rosa klänning från Gina tricot, och med i bilden fick min Allahjärtansdagpresent från Emil vara (är inte grisen söt?).  Jag är ingen Allahjärtansdagfantast fast jag tycker alltid det är kul med högtider och jag tror att många behöver en liten påminnelse om att visa uppskattning för de man tycker om, alla borde göra det ändå men tyvärr finns det många som är dåliga på sånt. Så ring era föräldrar, syskon och käraste och hälsa en glad Allahjärtansdag.

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa Björnfot

Tack så mycket! :) älskar dina "dagens klänningar"!! <3

Postat av: fridis

Jävligt snygg klänning siss! och söt gris ^^

2010-02-14 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback