På hal is

Idag har jag förutom att plugga på min tenta i faunistik passat på att spendera lite tid med min familj, lite för att fira pappas födelsedag nu när vi alla är samlade. Så vi var och åt thaibuffé och därefter åkte vi skridskor i oskarström. Jag älskar att åka skridskor och min familj har gjort det flera gånger varje vinter sen jag var liten, så åka skridskor kan jag. Jag åker kasnke inte så snyggt, men bra åker jag. Det ser nog lite vingligare ut på bilderna än vad det är, känns lite konstigt när man blir fortograferad medans man åker.


Jag x2


Söta föräldrar


Jag som isprinsessa?




Kommentarer
Postat av: Emil

Va roligt, jag vill också åka!:)

2010-02-17 @ 23:33:46
Postat av: Anonym

Haha jag tycker det ser lite försiktigt och vingligt ut! :P

2010-02-18 @ 07:16:06
Postat av: Efraim

Jag har inte åkt skridskor på typ 7 år.. Kanske dags snart. Förresten nu har jag också gjort en blogg! Följ mig! Det är så tomt i följarlistan! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback