L f från torsdagen

Eftersom Internet inte fungerar hemma så har jag spanat in visningarna från torsdagen idag. Just nu är jag i Hofors utanför Gävle.. Mitt ut i ingenstans. Vad jag gör här? Besöker en vän och skall även spana in serie och bildberättarprogramet på gävle högskola.

Min stora favorit från torsdagen är Erdems visning. Underbara mönster och former :D

image61
Mitt favoritmönster (från vinterkollectionen)

image62
vackert! (vinter)
image64
Spana in den jättesöta brochen på jackan, vill ha (vinter)
image68
alvisk?



image65
(sommar)
image66
(Sommar)




Vivainne westwood och red label levererade som vanligt en visning med attityd.
Som vanligt inspirerade av punken.

image67
vivianne westwood

Kommentarer
Postat av: Nelson

Sommar delen var faktiskt snygga, klänningarna alltså. Speciellt den svarta med vit.

2008-02-19 @ 16:18:59
Postat av: Mia

Hej där!
Coolt med blogg. Så du är en sån modetjej. Bra, då vet jag vem man ska fråga då. Kan du ge en snart 40-årig tant lite tips?

Liten fråga bara - har du koll på upphovsrätten till bilderna? :)

2008-02-19 @ 18:04:42
Postat av: Sanna

Hoppas Hovfors är en givande resa men jag är säker på att den bidrar till roliga händelser :) Coola kläder, mkt klänningar.^^ Puss vännen!

2008-02-20 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback