Tandläkaren.. hu!




Jag var hos tandläkaren och borrade idag. Ush! Hatar att gå till tandläkaren, det är obehagligt och kostar på tok förmycket. 2000 fick jag betala denna gång! Först 300 för undersökning och nu 1650 för att borra och ta lite tandsten! Dyrt tycker jag, jag undrar även hur de har tänkt sig att man ska ha råd med sånt här som syudent? Det är tur att man har snälla föräldrar som har råd att hjälpa till. Tandvård borde vara billigare tänk min stackars mamma som fick betala svinigt mycket pengar för en käkoperation. Hon hade fått en inflamation i käkbenet (vilket är livshotande) och hon var tvungen att få morfindropp för smärtan. Ush och fy, rösta åt vänster säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback