blogg start


Har blivit inspirerad att börja blogga igen. Läste om de där tjejerna som har 10 000 läsare om dagen, helt vanliga tejer! och inte vet jag om jag tycker det de skriver är särskillt speciellt heller.  sålänge man har med lite saker som intresserar andra kan en blogg bli läsvärd. Jag tänkte kombinera mina intressen, lite om mig själv och sånt som jag tycker är viktigt här. Och på nått sätt hoppas jag kunna få folk o börja läsa. Får la marknadsföra på nått vis.

image30
copyright annwer

Kommentarer
Postat av: effi

men ska man få så många läsare gäller det att verkligen ha intresse för bloggen, sånt känner man så blir det intressant att läsa. Jag skulle nog inte orka skriva varje dag =D

2008-02-11 @ 23:35:08
Postat av: hannisen (kussen)

den e så fin ^^.

2008-02-28 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback