Klänningsfrossa

Varför känns söndagar alltid så tråkiga? hur man än vrider på dem så lyckas de alltid kännas sega. antagligen för att man vet att man har en vecka framför sig. Jobbigt. Jag var ute och gick en hel del idag, härligt väder. Känn som att den UNDERBARA VÅREN KOMMER SNART!!

Och då vill man självklart kolla in lite vår och sommarkläder ;)
Jag ska till grekland senare i vår så det vore underbart med nåra härliga klänningar på resan.
 
I vår är 70 talet är inne så det får gärna vara långklänning. och lite bohem stil över dem. Pasteller går också alltid hem på våren såklart. Värkar va lite starkare nyanser än de senaste åren det uppskattar jag. Speciellt när det gäller rosa vilket råkar vara min älsklingsfärg. Ja, jag är väldigt söt av mig helt enkelt. haha.

Här är några moderiktiga klänningar jag föll lite xtra för.

Denna underbara klänning är från ellos och kostar 245 kr. Vill ha!image31


image33image34

Långklänning från ellos 399 kr                            Denimklänning från Indiska 399 kr

Kommentarer
Postat av: Malin

O vad härligt, Anna bloggar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback