Några tankar

Mitt internet fungerar tyvärr inte hemma. så kan inte vara så aktiv här. känns lite tråkigt när man precis kommit igång.

image59

I torsdags var det alla hjärtans dag, ingen viktig dag men en mysig dag. Själv tycker jag att det inte bara behöver handla om kärlek mellan par. Kan vara kärlek innom familjen, kärlek till vänner och även det min vän Efraim tog till vara på. EGENKÄRLEKEN! haha

image60

Jag och min pojkvän Emil beställde konstnärsmaterial från
www.artistica.net för någon vecka sen. Även dessa kom i torsdes. Jag hade beställt profesionella pastellpennor som jag precis har provat. Fungerar mycket bra. Emil beställde guashe och pennor. Vi beställde även varsin fin akvarellpensel. Mycket bra material på illustratörsnivå så det rekomenderar jag till er som gillar sånt. Frakten var dock rätt dyr på hemsidan vilket var negativt. S det är inte lönt o beställa där om man bara ska ha en grej. Synd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback