dagen efter

Det var riktigt kul igår. Och som vanligt är man trött dagen efter.
Först förfestade vi, vilket som vanligt brukar vara den roligaste delen av kvällen. Och sen var det underbar på mårtensson med dans, dans,dans. Alla var vi var festfina och drinkarna var goda, en lyckad kväll.

Hade riktigt höga skor, väldigt snygga och kul att inte känna sig så kort för en gångs skull. Har inte riktigt vågat ha sådana ute annars. Men det gick bra igår till ungefär en halvtimme innan det var dax att gå då fick jag ont, o lilltån skavde med. Sen skulle emil o jag gå hem till honom i regnet, aj aj! o sen när jag skulle hem idag så var det rätt plågsamt att gå till bussen. Skulle köpt party feet som jag tänkt mig från början.

image86

Kommentarer
Postat av: Lilli

kommer du från japan ???

2011-03-12 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback