Stockholm

Efter norrtälje for vi till stockholm och bodde hos mina kusiner. Innan mina föräldrar åkte var vi på skogskyrkogården och tittade till mormors grav, den kyrkogården är så otroligt vacker! 
Det var spx mässa i helgen och comic royale var där och sålde serier, de kostar 70 kr om ni är intresserade. Och då får ni massa fina serier för pengarna! Så många klasskompisar var iaf i stockholm och det kryddade till det hela lite extra.

På lördagen var jag och emil i gamlastan och sen på sergels torg. I gamlastan kollade vi på serier och vid torget kikade jag in på beyond retro och hittade en jättefin orange klänning, bilder kommer sen.
Sen strosade vi runt på mässan och köpte oss ett par serier, jag hittade söta inspererande djurserier.
På kvällen lagade vi mat med vår kusin hanna och umgicks sedan med henne och Jocke. Sen så åkte till retro och skulle förfesta, men det blev det ända för festen i rådhuset var tydligen inge bra, så vi sket i den. Men trevligt var det.

På söndagen gjorde vi samma stanrunda en gång till! Gamla stan och sen beyond retro. Denna gång fikade vi och käkade kebab, mys med älsklingen! Jag hittade en sailor klänning på beyond retro, bilder kommer sen. 


älsklingen i gamlastan


jag i gamlastan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback