Idag

Idag mår jag inte så bra. Magont och huvudvärk så som jag tenderar att få ibland, tyvärr blir det inte så mycket vettiga saker gjort då. Annars kan en vanlig dag för mig se ut lite såhär:

  • Går upp vid 9 tiden tränar på gymmet eller tar en promenad.
  • Jag och Emil går ut med ceasar på gården en stund
  • Städar lite här hemma och kanske tar en sväng till stan
  • Äter Lunch ofta i form av fiskpinnar, tomatsoppa eller omelett
  • Därefter brukar jag jobba med skoluppgifter framtills
  • Kvällsmat, som jag odtast lagar eftersom jag tycker så mycket om att laga mat
  • Ser lite på någon tv serie tex How i met your mother med Emil
  • Ritar lite till
  • Ser mer på tv eller en film med Emil myser dricker te och äter godis
  • Nanar

Fats då är det en duktig dag, för när jag mår som idag så får jag alls inte såhär mycket gjort. Då känner man sig inte speciellt duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback