SPX

I helgen var jag i stockholm på SPX mässa. Vi bodde hos mina kusiner och det är som vanligt supertrevligt att bo hos dem. Vi hann inte med så mycket men vi umgicks med mina kusiner, vi strosade lite på stan, vi var på Galago fest och vi satt på mässan. Jag fick några fanzine sålda och en herre från ett bibliotek var intresserad av att köpa in mitt fanzine. Emils försäljning gick det bättre för deras kioskvältare sålde slut så mycket och spännande är nog det man skall satsa på. Jag hann även med att titta in på Beyond retro där jag fyndade en otroligt vacker klänning, skall visa den i bloggen snart. Hoppas det dyker upp nån trevlig fest då jag kan använda den.

Emil och jag käkade lunch på Hornsgatan. Där finn ett café med den godaste thaigrytan.

 

Vi satt och sålde på mässan. Comic royale vann pris för bästa fanzine.

Vi gick på Galagofest men eftersom det inte var något kul där hängde vi med ett gäng bort till slussen. Där hamnade vi på uteservering, vilket var lite väl kallt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback