Shopping och lycka

Jag har fått Lön och jag har shoppat! Är ni förvånade!? Ni som känner mig lär inte vara det iaf! Köpte 2 klänningar o ett par jeans :D den ena klänningen skall jag ha på fredag för då är det utgång! Jag är rätt bra på o shoppa billigt o fynda måste jag säga.. Har länge velat ha ett par loosefit mörkblå jeans o idag var min lyckodag för hittade ett par sådana levis på rea.. Way!

På fredag skall jag dricka min vän Jennys superdrink (hon fyller dessutom år på Fredag, fast tyvärr är hon i Norge) Hursomhelst består den av sour rubarb likör och mineralvatten.. jummie!

Japp som ni märker är jag glad, allt är bra just nu jobbade idag: gick bra, skolan denna veckan:grafik som är kul! Utgång på fredag: kul! Alla underbara männiksor i mitt liv: bäst!

image78
Klänning till utgång

Kommentarer
Postat av: Malin

du kommer bli såg snygg! jag kommer ha svårt att hålla tassarna borta. haha bra att du kör klänning, ska jag med.

Postat av: Malin

förresten, härligt att du är glader :D vi ska sjunga för Jään och spela in de på film.

2008-02-28 @ 15:37:31
URL: http://ww.maliniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback