Nya kläder!

Igen? säger alla, och ja igen! Jag är ju galen i kläder och jag har precis upptäckt tradera! Där säljer de nya japanska kläder, o jag som älskar japanska kläder.. har endast köpt det i london innan ock så har jag nosat lite på www.asiajam.com men känns lite knepigt o beställa från usa. Men tradera e kul o lite spännande med budgiving.

image97


Den här söta klänningen fick jag för 250 kr. Den kan möjligtvis va lite liten men då får jag sy om den lite.

image98

O denna snygga sjömansklänning lyckades jag få för bara 92 kr. Lycka! bilden är inte så snygg men jag tror den ser bra ut på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du och Emil har en thing för japanska grejjer. Borde adoptera en japansk unge XD

Postat av: Momo

Maaaw, jag ville ju ha en sån klänning!!! >.

2008-03-21 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback