Jag



En liten lista på saker jag tycker är härliga!

  • Först och främst så är det ju Emil, vänner och familjen som är bäst! Finns inget bättre än att umgås med dem. Jag måste erkänna att jag har ett mycket stort socialt behov och jag har svårt för att vara ensam hemma, tur att jag har katterna! Jag är också ofta lat för att ta mig iväg och träffa kompisar här i gävle, det är inte bra så det måste jobbas på!Men fika, festa, ha filmkväll och umgås är bäst!
  • Katterna och djur! Jag älskar djur i största allmänhet. Nu bidde det så att katter passade mig bäst. Jag älskar katter och dess mysighet. Det känns dock som att jag skulle kunna ha massor av både katter och hundar, men det skulle jag nog inte orka med. Ceasar och pallas får räcka för nu. Men hade jag inte satsat på konstnärliga ämnen hade jag nog velat arbeta med djur, veterinär kanske. Jag erkänner även att jag älskar att se på animal planet!
  • Kläder och vintage! Jag älskar kläder, det är nog ett av mina största intressen, just nu är jag extremt inne på vintagekläder! Alltså lite finare kläder från 40-70 talet, det är så kul att försöka få tag i fina sådana. Det är ofta välsydda och mycket vackra.
  • Tv serier! Twin peaks, how i met your mother, true blood, scrubs, dexter, 24, heroes, arkiv x,  simpsons, futurama, sex and the city, that 70ties show, rome, prison break, weeds, south park, family guy. Jag kommer säkert komma på fler sen, men jag älskar tv serier!
  • Utomhus! Jag älskar naturen på sommaren när det är varmt och grönt ute. Bäst är stranden såklart. Känner ett enormt behov av att var ute när det är fint väder, synd att man inte är liten längre och kan springa runt och leka.
  • Mat och pyssel! Det är jättekul att handla mat, laga mat och prova på nya rätter. Fats bara om man är pigg. Att pyssla såsom att pärla är mysigt och avkopplande, det gör jag för sällan.
  • Rita, måla, illustrera, serier! Det är självklart jag älskar detta, men det blir ju tyvärr mer och mer som ett jobb ju högre nivå du kommer med detta. Men det är ett kul jobb och fortfarande ett intresse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback