Vad ska man skriva?

 
Vet att alla inklusive mig hatar enirotrollen. Och att efraim brukar så vänligt säga att det brunhåria är jag. Och ja nu måste jag erkänna att just nu så är det nog jag, om ni spanar in denna reklambiten iaf.
Ja vad ska man skriva när man mår såhär? Vill bli frisk nångång och sluta snora och hosta! Så fräch man känner sig. Det förstör massa för mig med. Skulle haft viktig handledning idag, det missar man. En annan handledning imorn, missar det med. Och så skulle mamma komma o hälsa på här för första gången onsdag-torsdag, och nu går ju antagligen inte det! Hon är i stockholm nu och bor hos morfar, och han klarar inte att bli såhär sjuk :( Så snyft saknar mamma!

Men har iaf en super duper pojkvän som tar hand om mig så snällt nu när jag är sjuk och hade iaf jättetrevligt i fredes på pubenpuben innan allt började. Och snart, snart far jag till halmstad och får leka med alla saknade! Då får jag träffa mamma o resten av familjen. Och så ska jag träffa mina galningar! Hönan, Jennö och Cat. Vi ska fira Jennys 21årskalas och vi ska till badhuset, och va så galna vi kan! :D Vill hinna träffa alla men jag vet inte vad jag hinner förutom inbokningarna när jag bara är där några dagar.
Fick även ett trevligt krya på dig samtal av malin idag och av syster igår :) Förlåt att jag låter som en kråka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback