Grafisk design o lite annat

 
Copyrighht by Anna Werle

Idag hade vi vår första lektion i grafisk design, det verkar väldigt kul vår första uppgift är o göra en företagsprofil. Med logotyp visitkort o hela köret :) ska bli kul! Jag har en liten idé vad jag ska göra, men det får ni veta förts när jag är klar ;) ska lägga ut min logga här o så. Det blir ett egetpåhittat företag iaf.

Längre fram på våren ska vi göra bokomslag/ uppslag, Tidningsframsida och en affish. Uppgifter som passar mig mycket bra. Bra grejjer att lära sig om jag ska läsa vidare till förpackningsdesigner sen med. Äntligen känns skolan kul! Hösten var jobbig o rätt trist men det verkar ha vänt nu.

Måste reklamera mina tågbiljetter. Vill hem till halmstad o leka med mina kompisar där. Vad sägs om en riktigt tjejig tjejkväll? ;) Fick även mina pengar idag, som jag oroade mig lite för. En mycket glad dag, jay!

Vill även rekomendera er att se min vän effes flasfilm, den va kul :D
http://www.youtube.com/watch?v=UiS1QR_js5


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner också att grafiska formgivningen ska bli kul! Jag är bara lite smått bekymrad över att det är Andreas som håller i den.

2009-01-22 @ 01:03:53
Postat av: Olov

Det var från mig förresten, Olov :P

2009-01-22 @ 01:05:01
Postat av: Emil

Det ska bli riktigt kul med grafisk formgivning :D

2009-01-26 @ 00:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback