Framtiden???

Ja lite vet man iaf... Emil och jag har ett år kvar här sen åker vi till halmstad och jobbar, tjänar ihop pengar och reser! Men sen då? Då måste man välja en utbildning man värkligen får jobb av  = en som inehåller praktik. Vad ska jag läsa? Har alltid varit så säker på vad jag vill men just nun känns det svårt. Jag vill ju inte bli grafisk designer om jag måste frilansa för nåra ören. Jag vill kunna få ett fast jobb.

Så förpackningsdesigner är ett alternativ.
Det finns andra designinriktningar som kan funka med.
Men jag funderar även på djurskukvårdare, alltså man är ungefär en sjuksköterska på djursjukhus. Jag är fullt behörig till den utbildningen, så då skulle jag få nytta av Natur B och Matte B! Men det är inte direkt hyperbra betalt, så jag vet inte. Men det värkar kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback