Som sagt

Nu är jag som sagt tillbaka i Gävle. Tågresan var som vanligt inte problemfri, den här gången fanns det inge luftkonditionering på tåget och det var säkerligen 35 grader varmt där inne, det gick absolut inte att sova i den värmen. Både emil och jag tycker det känns lite trist att vara tillbaka. Men vi får göra det bästa av situationen och jag har trots allt haft en underbar dag i värmen.

Vi började dagen med att ligga o läsa i gräset läsa på gården Ceasar gick omkring i sitt röda koppel och jagade humlor. När vi blev hungriga cylade vi iväg och hade en liten sushipicknick. Sen var vi duktiga och handlade mat. Vi köpte även en välbehövd fläkt och et badminton set. Så vi har spelat badminton i parken hela eftermiddagen. Slutligen har vi kikat på en vampyrs bekännelser. Nu sitter jag här och skriver av mig och Emil spelar fall out.


Kommentarer
Postat av: Olov

Välkommna tillbaka! Trist att det är trist... jag håller med, det är ju lite dött här just nu. :( Fast ni är ju tillbaka :D suger dock att det är just nu som tre av mina familjemedlemmar fyller år och det är därför jag åker till uppsala nu och inte tidigare. :(



... Men säg till om ni känner för en shopping-tur runt uppsala nån gång. ^^ Det är riktigt värt att köpa ungdomskort!

2009-07-03 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback