Tatuerings beslutsångest

Jag ska tatuera mig i slutet av sommaren, och innan var jag säker på att jag ville ha en solros. Men eftesrom det faktist inte är min favoritblomma så har jag ändrat mig. Det här funderar jag skarpt på nu.



Jag har ett tag känt för en vallmo vilket är min absoluta favoritblomma. När jag såg den här tatueringen blev jag "kär". Den är så snygg! Dock så hade jag aldrig velat ha nått så stort, men min tanke är att man kan göra nått liknande som en liten slinga på skuldran och axeln.


Sen så har jag funderat på en sån här mymla på benet. Tove jansson är min favoritillustatör och en stor inspiration för mig. Brunt hår, bruna ögon och ett litet födelsemärke under vänster öga. Jag vill nog också ha lite starkare färger isåfall.



En liknande ren som den här ska jag ha nån dag. Jag vill ha en symbol för farfar och en ren passar minst lika bra som en solros, en liten på foten kanske.

Vad tycker ni att man ska välja eller börja med?


Kommentarer
Postat av: lina

Den rödvitrandiga klänningen är ett fynd från Beyond Retro! Kunde inte motstå den när jag såg den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback