Vilken ska man välja?

 

 

 


 

Idag blev tiden för min tatuering fastställd. Den 24e augusti ska jag tatuera mig frågan är vilken jag ska börja med?

Blommorna tänkte jag ha i en mindre version på skulderbladet/axeln i horisontell riktning, ingen kamera bara blommor, blad och fjäril. Det som är med den är att den är lite större så kanske ska man inte börja med den?

Mymlan tänkte jag ha i en färgglad version på ankeln/vaden. Är av tove jansson som är min favoritillustratör. Den är lite mindre och kankse bättre att börja med.

Blommorna är väldigt vackra tycker jag och mymlan är väldigt mig.

 

Alla åsikter räknas även om jag väljer själv till slut .Så snälla vad ska man välja?


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker nog mymlan på ankeln :P

2009-07-26 @ 12:48:54
Postat av: Anna

OOH :) jaa jag tror jag har bestämt mig för den faktist :) så jag är glad att du tycker det. Trodde nästan du skulle gilla den andra mer XD

Postat av: Malin

Nja alltså jag gillar mest stilrena tatueringar. Och tycker ändå att mymlan har lite enklare linjer och så :) Sen gillar du ju moooomin!

2009-07-26 @ 15:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback