Jag är helt slut!

Sitter här och är lycklig över att jag precis blev klar med min linjes tuffaste uppgift, 16timmars serien. På 16 timmar ska du göra 16 sidor, bara det att det tog säkert 20 timmar. Igår var jag från skolan mellan 09:00 och 23:00 och satt och jobbade. Idag har jag jobbat sen 08:30 och är nu äntligen klar. Det blev inte vackert, men rätt så spännande tror jag.

Jag fick temat konkurs. Vi skulle inte planera ut nån historia utan hitta på efterhand. Så detta hände:

Serien handlar om kaninen gösta som äger en liten matafär i en by, det hela är ganska gulligt. Men en dag öppnar en stormarknad i byn och göstas lilla affär går i konkurs. Han går till stormarknaden för att kräva ersättning, det är trots allt deras fel. Men allt han får är en liten rabattkupon. Gösta blir mycket deprimerad och drömmer konstiga drömmar om stormarknadsmonster, när han vaknar vet han vad han ska göra. Han går till stormarknaden och mördar 5 personer. Han blir tagen av polisen och satt i fängelse, då inser han att han förstört sitt eget liv, och tar självmord.

Så tragiskt och flummigt det blev! Hahah, men så går det när man ska jobba sålänge i streck under så hög press!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback