sommar.. sommar.. sommar.. = oro

Denna jobbiga ovissa sommar! Ok nu vet jag att den ordnar sig finansiellt iaf. Men jag kom in på grafisk design och det är bara en månad, så halva sommaren får jag leva på sparpengar isåfall, vilket inte är superkul. Jag hoppas på att komma in på distanskursen som är över hela sommaren istället, den skulle ställa allt till rätta, jag skulle veta att jag har gott om pengar och jag behöver inte känna mig stressad över att åka hemifrån en lång period. För visst har jag inget emot att åka till halmstad en längre period, men det känns stressigt om jag måste åka dit en månad direkt när sommaren börjar. Det är så mycket som måste fixas då nämligem katter, packning och tågbiljetter. Nu i slutet är dte ju dessutom mycket att göra i skolan, så ush! stress! Har inte fått svart på ett par jobb jag sökt heller, så ännu bättre vore om man fick sig ett jobb.
Nästa sommar ska jag söka kurser i tid iaf, så man kommer in på dem ordentligt! Men vad ska man göra den hösten? plugga eller jobba?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback